nyårs planer

Åh allt inför nyår är spikat. Känns så jäkla skönt. Var iväg o handla nyårsmat förut med Rikard och Joanna. Blev entrecote, potatis, god sallad, räkor (förrätt) och dricka. Ser framemot nyår så himla mycket nu. Vara med de närmaste, äta god middag, festa och nyårskyssen (får dock min av flisan eftersom att jag o Rikard skiljs åt runt 9...)! Det nya året ser också så himla bra ut. Massa bra saker att se framemot. Det ända som tar emot är skolan men jag ska fan kämpa. 

Annars har jag myst med Rikard hela dagen. Vi har latat oss som fan framför tv:n och drog inte från mig förrän vid 6. Sitter hemma hos han nu. Båda har varit så duktiga o pluggat lite matte. Dock kändes det lite roligare att äta chips och sitta vid datorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0