Nyårsdagen

Vaknade bredvid min fina idag. Låg o myste fram till ett då han var tvungen att packa det sista inför resan. Åkte sedan med han och hans familj in till Skövde/stationen och pussade han hejdå. Ååh känner mig så otroligt löjlig att jag saknar han så mycket redan. Men vi har umgåtts konstant i mer än 1 månad så 2 veckor utan honom kommer kännas tufft. Åkte i allafall sedan mot Linus där även Joanna var, drog oss sedan mot Palermo för lite bakiskäk. Åt räksallad o det var väl inte så mycket att hänga i granen, fy vad äcklig den var. Har spenderat min kväll med Felicia och ett x antal skrattanfall. Ska snart krypa ner i min säng för imorgon är det gymmet som gäller. Så ska ladda upp med en god frukost bestående av ägg, a-fil med hallon, havregryn och kanel, så gott och nyttigt. Eftermiddagen ska spenderas med plugg och kvällen ska spenderas framför några bra filmer med Felicia o kanske några fler, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0